making to buy list for summer

Meeeeeen åh!
Jag är sååå trött.
Tror att det beror på solbrist.
Ingen sol för mig. :(
Igår bakis (självförvållat, ja, jag vet!), idag jobbat.
Tror verkligen att en dag i solen skulle göra mig gott.
Bli lite brun on the body liksom.
I need it.

Jag har skrivit en lite lista idag. Ni kan få se...
Lite prylar som måste inhandlas snarast eller inom snart framtid:
*Bikini. Mycket viktigt & så jävla ångest laddat.
Måste förbereda mig väl.
Inte äta på en vecka & ösa på brun utan sol. Bra plan.
*Och med bikinin ingår vissa obligatoriska grejer så som..
fina flipflops, söt klänning, en trevlig strandväska, solkräm & sånt.
*Nya jeans. Ett MÅSTE.
Och jag vet att ni inte tror mig, men det skiter jag i,
för det är så det är. På rikt. Man kan inte bara ha ett par rosa.
*Mellanstor väska
Joooo, för jag har en jätte stor & en jätte liten. Men ingen lagom.
*Kilklackar. Because i NEED them.
*Spetsiga pumps. Because i really need them!
*En kavaj. Lyckades spilla stearin över hela min & nu är den helt förstörd. :(
*Vita & svarta tisor/linnen. Do i even need to explain my self?
Det finns kanske liite mer på den här listan,
men jag tror att det räcker för idag.

En av mina fina fjädrar på. Me like.

Sov gott.
puss!

Kommentarer
Postat av: Nina

hmmm.... <3

2011-05-10 @ 14:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0