she is in delirium of love

Upp & ner, ner & upp...

Det är ingen bra dag idag.
Jag såg inte mina egna ögon imorse.
Sovit en & en halv timme på två dygn.
Tydligen så behöver jag mer sömn än så.
Och tydligen så är jag allergisk mot att vara ledsen.
Ser ut som att jag har den värsta ögon allergin.
Den bästa medicinen är nog sömn ändå.
Så jag ska sova. Men först gå en promenad i regnet.
Rensa tankarna på skit. Sen ska jag ta en dusch & sova igen.
Det sjuka är att allt ordnar sig. Det vet jag.
Det är liksom ingen fara.
Fast ibland så går det liksom inte att kontrollera.
Allt bara strömmar ur en. Som en skakad skumpa ungefär.

Det konstiga är att jag egentligen är så jävla glad.
Det här är den bästa tiden på året. Jag älskar våren.
Och jag har min fina familj & underbara vänner.
Det sägs att små kärlekar är som vaccin mot den stora kärleken.
Kan hända att jag behöver mer vaccin.

Kärleken kan ju få vem som helst ur balans.
Det vet ju alla. Men oroa er inte.
Vi är bara på en snurrig plats just nu.
Men sånt tar hårt på mig.
Det kan vara så att jag behöver vara ledsen ibland.
Det behöver nog alla. Men fan så jobbigt det är.
Men jag lever nu & efter detta...
Life is what happens when you´re busy making other plans...
Fuck like you mean it. Love like you believe it.

puss!!

Kommentarer
Postat av: mammis

Finns här för dig de är bara att dyka upp, PÖSSSS

2011-05-17 @ 23:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0