it became a night to remember

Yes, födelsedagsfest i fredags.
Mellan & Becka fyllde 25 & 20år.
Grattis till er!!
Vi hade mycket trevligt!
Nä, förresten, vi hade skitkul!!
Träffade gamla vänner, drack drinkar, dansade
& skrattade så vi fick ont i magen.
Helt fantastico!!
Igår & idag har det vart mys med hela la familia.
Med la familia menas: jag, b-friend, mina föräldrar,
min syster, hennes b-friend & två underbara barn.
Som alltid blir det underbart kaos!
Jag i fredags. Jag hade nya jeans & höga klackar.
Skulle visa er men fick ju inte upp några fler bilder.
Har ju en massa bilder som jag vill lägga upp, men det funkar ju inte!
Inläggen läggs inte upp & sen läggs dom upp flera timmar senare.
Och nu går det inte att få upp några fler bilder. Blir galen på det här!
Sånna här grejer vill man ju bara ska funka liksom.
Vad är det för fel blogg.se? Fix it!
Vi hörs lite senare.
Hoppas att ni har haft en fin helg!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0