vårpyssel

När jag vaknade imorse så vaknade jag av solens strålar.
DET är livet.
Underbart att ha nyputsade fönster,
nu kan ljuset komma in till mig igen!
Var som ett barn på julafton & var tvungen att springa upp
& kika hur mina små blommor mådde. Dom mådde bra! :)
Igår efter jobbet så kom fina mamma & pappa till mig.
Mamma putsade mina fönster & pappa hjälpte mig att plantera lite blommor.
HUR snälla? Tack! Ni är dom bästa!
Nog för att jag skulle kunna göra det själv. (fast inte lika bra liksom)
Men jag tycker faktiskt det är mysigt att få bli lite omhändertagen
av mina föräldrar ibland. Bara för att liksom.
Titta så fint det blev! :)

Här ser ni oxå vad fint mina fönster glänser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0