sleep me happy

Vaknade alldeles försent för en solig dag som denna.
Även om sis gjorde ett försök till att väcka mig till liv.
Men jag har sovit ut. Och jag behövde det verkligen.
Känner mig redan lite gladare, sömn is the shit.
Har ätit godaste frukosten, som vanligt...
blåbär, hallon & jordgubbar med mjölk. Älskart!

Nu ska jag greja lite här hemma, styra upp.
Har inte haft nån ork för det i veckan.
Sen ska jag ta hand om mig själv. Ni vet en fix dag.
Måla naglar & göra mig lite fin inför helgen.
Och en lång promenad med vovven i solen.
Låter inte som en helt fel dag vah?
Hade ju hellre velat hänga med syrran i solen hela dagen.
Men ibland behöver man ta tag i sig själv först liksom.
Ja, ja. Det känns bättre än på flera dagar & det gör mig glad.
Planerna är lite suddiga för helgen, men jag hoppas på vin i solen.
Hoppas att ni får en underbar fredag!
Vi hörs lite senare.
puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0