my life in pictures so much more fun

Känns ibland som att man bloggar om så tråkiga saker.
Typ "idag har jag jobbat & tränat,
gått en promenad med hunden."
Jaha? Who cares liksom?
Men, men min blogg mitt tråkiga liv.
Fast idag är det ju fredag.
Min lediga dag! :) Inget tråkigt med det.
Och det regnar ute. :(
Först blev jag ledsen...
men sen kom jag på att det inte gör nått.
För jag ska ändå vara inne & fixa håret hos bästa Wirvlis.
Och sen så ska jag packa till imorrn.
Vi ska på ett litet äventyr imorrn!
Och så ringde syrran & sa att hon & hennes lilla family
kanske kommer över & hälsar på.
Plus att jag måste gå till the smink store,
för allt mitt smink är slut. Måste inhandlas nytt.
Så det blir nog inte så mycket hänga ute idag iallafall.
Men en liten promenad med vovven måste man ju klara av,
oavsett regn & rusk. För så är det & ha hund serrni.
Och egentligen så är det väl inte alls...
nått speciellt tråkigt liv överhuvudtaget. :)
Förresten så har ju jag lovat lite bilder, och jag har en massa,
måste bara få lite tid att lägga upp dom.
Ska vi säga ikväll? Kika in då så får ni se.
puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0