en liten stekare

Det är konstigt...
hur dom senaste dagarna har känts sååå långa.
Några dagar har känts som en månad.
Det kan ju bero på att jag knappt har sovit alls dom senaste nätterna.
Sjukt jobbigt när man är såå trött, men det inte går att somna.
Mina tankar & känslor har bara snurrat runt, runt.
Men jag hoppas att det blir bättre inatt.
Ikväll behövde jag handla hem någonting att äta.
Kom inte på nått & har ingen matlust alls.
Men jag köpte jordgubbar, blåbär & hallon. Färska.
M.y. G.a.a.a.d.
Jag hade nästan glömt bort hur gott det är med hallon!
Alltså färska hallon. Det är inte så ofta man äter det.
Jag blandade alla tre bären i en skål med iskall mjölk.
Galet gott. Smakar som när man var barn.
Fast nu så fryser jag ju av all kall mjölk...
så det blir nog till att dricka lite te nu.
Ja, ja då vet ni vad jag har ätit då! Intressant vaah? ;)
Min lilla våffel är en riktig soldyrkare.
Här ligger hon på terassen, på den endaste lilla solplätten
& steker. Så jäkla söt, min lilla skrutta!
Hörs imorrn!
puss!

Kommentarer
Postat av: Nina

Såååååå härlig hon är, och njuta kan hon måste brås på matte när de gäller sol :)

2011-05-19 @ 22:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0