dagarna på nätterna på dagarna

Blev en lugn & mysig dag/kväll i Sthlm igår.
Hur ofta är jag i Stlhm egentligen, borde jag flytta dit?
Hängde med sweetie darling & b-friends.
Bara softa, blev bjuden på mat & lite vin.
Mys ♥
Idag fick jag nybakta scones till frukost.
Bästa doften att vakna till, i think.

Ikväll är det birthday partey.
Ska dit, krama om födelsedagsflickan &
titta på när alla blir fulla..?...ja.
Jag ska ta det jävligt lugnt.
Är ju som sagt väldigt skör just nu.
Så min kropp kommer att tacka mig imorrn.
Vassegod säger ja dåe.
Jag känner att jag sakta börjar att leva igen.
På dagarna på nätterna på dagarna på dagarna...
Kan jag få må bra nu? Kan allt bara bli bra nu?
Pretty, pretty please?

Vet hur tråkigt det är med inlägg utan bilder,
så jag lägger upp en innan jag åker ikväll, oki?
puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0