so today...

...i´m still sick.
But feeling a little bit better iallafall.
Svider dock som tusan i halsen fortfarande.
Lite feber attacker me.
Ena sekunden känner man sig bättre & nästa sekund inte.
Lurig jäkla sjuka det här! :O

Annars så har jag tagit hand om min b-friend lite grann.
Han har gjort en ögon laseroperation idag.
Han har ont & jag tycker synd ♥
Men det kommer att bli toppen för honom,
när det blir klart tror jag!
Och lilla våfflis löper, så hon är inte heller i form.
Hon blir helknasig, minst sagt.
Knäppboll.
Så här hemma är det en liten sjukstuga just nu kan man säga.
Nu blir det te i soffan & en film.
Sen sover vi bort allt det onda tycker jag.
Ska börja lite lugnt & jobba en stund på dan imorrn.
Så vi höres later.
puss&kram!


Fin bild på mitt lilla hjärta.

Kommentarer
Postat av: Diana

Usch, nu tycker jag vi alla ska få må bättre, dina & mina & vi.

Min & din hals kliar attan.

Jacks näsa är söndertrasad.

Ted kan inte andas genom sin lilla täppta näsa. Glenn kan inte se av smärta.

& för att inte tala om hundarna.

Nu får väl allt tamefan ta å ge sig.



ge oss friska kroppar & sol & värme NUUU!

2011-03-31 @ 09:07:05
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0