there is a war inside me

Varför blir man alltid sjuk när man inte har tid?

Jag blir bara så arg. Det är inget jag vill!
Det är väl inget någon vill.
Men min kropp verkar vara svag just nu.
Den tar åt sig av allt & är väldigt skör.
Känner mig så liten på nått vis.
Har man sånna perioder i livet ibland tro?
Har ju haft år där jag knappt varit sjuk en endaste gång.
Men just nu så är jag jätte känslig. Tål ingeting.
Har ont jämt. Ont tamefan överallt.
Det är väl inget & göra någonting åt.
Det är bara att låta det vara. Bara bita ihop.
Bara vara. Ta skiten nu & hoppas att jag blir tåligare sen.
Att min kropp bara blir starkare av det här.
Så när jag blir äldre sen så finns det inget som tar kål på mig.
Det vore väl nått det. Ett litet pris för att jag varit så duktig liksom.
Hade en helt galen feberfrossa inatt. Kunde inte sova alls.
Det liksom kröp i kroppen, kunde inte ligga still, sjukt jobbigt.
Jag hatar det. Det är det värsta.
För varm. För kall. Gick upp & sov i soffan en stund.
Killen min bar in mig när han åkte till jobbet.
Helt slut var jag.
Ska gå ut & andas idag. Andas frisk luft i mina lungor.
Rensa bort den gamla luften liksom.
Det borde väl hjälpa lite?
Allt jag vill just nu är att bara må bra.
I både kropp & själ & ♥.
puss*


Upplyftande inlägg vaaa?? Bläää...

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja livet är upp och ner, men fanns inte ner så vart de aldrig upp heller :) Krya på dig gumman så ses vi när du blir frisk och på toppenhumör igen. Kramisar i massor

2011-03-04 @ 19:03:45
Postat av: Diana

Usch va tråkigt att du inte får må bra... =(

Hoppas det blir bättre fort fort!!

Styrkekram från lil-sis*

2011-03-04 @ 20:22:17
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0