mitt visby

Planerar Gotland & får fjärilar i magen.
Visby mitt kära Visby, snart ses vi igen & jag kan inte vänta.
Denna lilla stad ger mig ny kära känslor varje år & jag blir aldrig besviken.
Havet, kullerstenarna, rosorna, after beachen, stranden, parken,
stämningen, solen, salta vindar, pulsen, festen, Allt!

Snart, snart så står jag där med solbrillorna på & rosé glaset i handen,
dansar & sjunger för full hals med hundratals andra glada på Kallis!
Den känslan gör livet värt att leva flera gånger om.
Kallis, after beach!

Här, soffhäng & dricka vid polen på Tott.

Förra året bodde vi på Totthotell. Sjukt fint!
Galen havsutsikt & godaste frukosten i stan.
Nu måste jag sluta drömma & åka till jobbet.
Hörs ikväll!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0