milk and honey

Shaa!
Köpte mjölk efter jobbet så...
Har precis käkat lite gröt med äpplen, honung & kanel.
Mycket med mumsigt.
En kopp kaffe på det. Med mjölk of course.
Så nu är jag lite piggare.
Har lite fix jag måste fixa.
Så lite jobba hemifrån blir det ikväll.
Men jag måste bara slita mig först,
ifrån alla shopping sidor som lockar på mig.
Eh, ja, dom liksom skriker nästan på mig.
-Kom & köp mig!
Har ju så klart en milslång lista på vill ha grejer.
Speciellt nu när våren äntligen är här &
en massa nya saker trillar in i butikerna.
I need them sooo bad. I think. ;)
Och så måste jag fixa music till träningen med.
Kom ju på att jag visst hade en ipod här hemma!!
Så jag ska sätta mig & fylla upp dem schysst work out music med.
Och nääär kommer den här väskan in på H&M egentligen?!
Jag SKA ha den. Men den verkar ju aldrig dyka upp. :(
Hojta till om ni vet, ser den, för jag typ döör för den.
puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0