kan man må sämre

Ja, jo det kan man naturligtvis, mycket sämre.
Men jag tycker så jävla synd om mig själv just nu.
Whyyyy??!! Min kropp säger ifrån...igen.
Vaknade med ont i halsen & feber frossa.
Tog lite tabletter, iväg till jobbet.
Tog lite fler piller under lunchen &
försökte kurera mig med soppa & frukt.
Men nej, jag mår skit.

Somnade på soffan när jag kom hem.
Vaknade med ännu mera ont i halsen.
Skickat b-friend till apoteket för mera piller & tabletter.
Te, mjölk med honung, vatten i massor,
apelsiner, halstabletter, ipren...
kom igen, jag gör ju allt här nu ju.
Jag haaar inte tid & vara sjuk!!
Varför i helvete är mitt immunförsvar så jäkla dåligt just nu för?!
Några husmorsknep eller knep överhuvudtaget välkomnas varmt.
Fast vitlök mår jag mest illa av tyvärr.
Ska släpa mig in i duschen nu.
Kanske kan duscha bort det?
Sen ska jag krypa ner i sängen & hoppas att jag sover bort det.
Kul inlägg dååe.
Kolla inlägget före så får ni en skymt av min fina klänning iallafall.
Hoppas att eran måndag har varit bättre.
puss!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men min fina, Stackars dig, har tyvärr inga tipps du verkar ju prova allt, hoppas du blir frisk snart igen. Krya på dig kramar från mammis

2011-03-28 @ 21:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0