jag tar rygg på

min nya klänning ifrån Dry Lake.
I den här kommer jag bara att vilja visa baksidan.
Den är såå fiiin! Älskar ♥


Jag hittade den på Solo.
Ni ska få se den på lite senare.
Men först lite om min helg:
Vaknat av solens strålar, varit ledig,
haft långfrukost, känt vår i luften,
haft solglasögonen på, strosat på stan,
hittat den klänningen, känt lycka, druckit kaffe på fik,
pratat om allt och inget, legat i sängen halva dagen,
tränat, känt en obeskrivlig smärta, gråtit, blivit besviken,
ätit en god middag, varit med familjen, fått en blomma,
saknat...

Nu ska jag försöka sova lite.
Hoppas ni haft en fin helg.
puss!



Kommentarer
Postat av: Mamma

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ sååååååååååååå fin :) Vill också haaaaa. Kram

2011-03-28 @ 21:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0