fucking pain

Smärta. Pain. Hurts like hell. :(
Har fått benhinneinflammation.
Fick bäras hem ifrån gymmet idag.
Braaaaaa! NOT!
Har ju haft ont ett tag men liksom struntat i det.
Tydligen inte the way to go.
För nu kan jag inte gå.
Och jag blir så jävla less!

Jag är så pepp på träningen nu & behöver verkligen inte det här.
Jag älskar ju att springa. Det är liksom det jag vill göra.
Det är min grej. Och nu kan jag inte det. FAN.
Ska köpa ett feting lass med smärtstillande & försöka köra en då!
Nån som har nått bra knep för att bli av med det här?
Av det jag har hittat så är det bara smärtstillande, tigerbalsam,
nån annan kräm, massage, varm & kallt, vila & nya skor som hjälper.
Bra skit. Kan man inta bara ta nått piller & så försvinner det liksom?

Nä, nu blir det väl ett kilo voltaren.
Hejpa! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0