can you feel it?

Hej fina ni!
Hur mås det?
Har vår känslorna kommit till er än?
Dom börjar komma till mig nu & jag älskar det!
Våren är underbar tycker jag.
Allt bara börjar att leva igen.
Ljus & värme, det är det vi behöver för att leva.
Och så kärlek då förstås! ;)
Planerat lite inför sommaren.
Myy gaaad vad jag längtar!
Det här ska bli den bästa sommaren ever!
I can feel it!
Gotland är bokat.
Det bästa med dom bästa
Har mest jobbat, så därför lite dålig update.
Men idag är det ledig fredag!
Så nu ska jag iväg & träffa min PT.
Sen så ska jag ut & köpa en ny duk att måla på.
Jag letar efter en speciell storlek,
så jag hoppas att jag hittar den,
det skulle vara perfekt.
Vi hörs sen, ha en bra dag!
puss ♥



Kommentarer
Postat av: Mamma

ÅÅÅ jag längtar också tills jag får ta ut min Impala -59 och susa runt på vägarna :) de gillar jag. Ja vi får hoppas de snart blir vår just nu skiner solen och de droppar från taket de är faktiskt 5 grader varmt här utanför fönstret och klockan är bara 08.00, så de här blir nog en underbar dag. Kram

2011-03-19 @ 08:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0