let the sun shine on me

Ååååhhhh! Vad jag längtar ut i solen!!

Jag vill ligga i bikini & sola.
Läsa en bok & käka jordgubbar.
Lyssna på grym sommar musik & dricka isvatten.
Ta en dusch & smörja brännan med nått som doftar gott.
Hänga på mig nått svalt & sätta solbrillorna på snoken.
Ta cykeln ner på stan & dricka rosé i solnedgången.
Dansa hela natten & vingla hem i sommarnatten.
Snälla, snälla, snälla vädergud kan det få bli fint väder i helgen?!
Jobbar man inne hela dagarna som jag, när det är såhär fint väder,
så får man en sol/värme längtan som inte går att förklara liksom.
Tänk syrran min, som är mamma ledig.
Hon ligger ute på sin baksida & glassar sol,
med små kidsen hela dagarna den här veckan.
Hon lägger upp pool bilder på bloggen!! POOLBILDER!
Men hallå?! För mig har ju sommaren knappt börjat,
poolen är liksom så hääääär långt borta.
Brännan är inte på plats och jag har ju inte ens köpt nån bibiki!
Nä, dags för mig att ta sommar nu.
Snaaart är semestern här, eller iallafall en vecka.
Och jäklar vad jag ska ta tillvara på den.
Och solen ska vara med mig, värmen likaså.
Bestämt på det.

Nu ska jag sova lite.
Vi hörs imorrn! :)
puss!

Kommentarer
Postat av: Glenn

Vi ska sola heela semestern älskling! Love u <3

2011-06-09 @ 12:37:32
Postat av: Diana

Åh, precis så kommer jag känna om ett par år när du är hemma å är mammaledig & jag sitter inne å jobbar....redan avis, för det är helt underbart!! =)

2011-06-09 @ 15:15:17
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0