want to dance

Bad update, i know.
Blir så ibland. Ingen lust alls...to blogg.
Har en massa fix här hemma som jag grejat med.
Skittråkigt, men ett måste.
Önskar mest av allt just nu...
att jag hade varit på Summerburst i helgen.
Jag älskar att dansa. Jag älskar David Guetta.
Hade haft the time of my life, i know it.
Det är lätt & vara efter klok.
Next time, i will be there, for sure.

I remember Ibiza.
DÅ hade jag the time of my life.
Fy fan vad fett. Älska på det.
Ska tillbaka dit & dansa...soooon.

Annars så laddar jag
, the best i can.
My party time will come soon.
And i´m gona stand ready.
I promise you.
So now...work out and get a tan.
Bikinibody? yes pls.

Känner att jag ångar lite nu. Bara babbel.
Försöker att tänka på sånt, på annat än det jobbiga.
Bara en massa funderingar som snurrar i mitt lilla huvud.
Har så svårt att fokusera & bara köra när nått är fel.
Är en känslomänniska & det märks tydlig just nu.
Men jag måste släppa allt & försöka njuta.
Jag har haft mycket att tänka på den senaste tiden.
Orkar faktiskt inte tänka mer. Nu ska jag bara vara.
Låta sommaren ta över mig & bara leva.
puss!

Kommentarer
Postat av: Nina

Puss

2011-06-05 @ 22:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0