grattis min bästa sis

Godmorgon mina fina readers!
Hoppas att ni har sovit gott.
Det har inte den här tjejen gjort.
Hade sjuuukt svårt att somna igår,
det gick liksom bara inte.
Jag hatar när det är så, när man är trött,
men det bara bara inte går att sova,
virida & vända på sig tills man blir tokig.
Nä det gillas inte.
Jaja, nog.
Idag är det en speciell dag!
Min fina sis fyller år & det ska firas!
Bara hon inte är bakis, för hon var ut igår med.
Men jag hoppas att Magaluf takterna sitter i någonstans därinne.
Ta två Fernet & så ba WoopWoop!!
Hoppas att vädret bli bättre bara,
för man blir ju inte på humör av regn liksom.
Nä vi vill ha sol & värme!! Soo coome oon, do it!

Men först ska det fixas med lite annat,
så vi hörs lite senare.
Lägger upp lite bilder på oss innan vi drar med!
pusspuss!!


Grattis bästa sis! Ikväll kör vi like old times you know! ;)

Kommentarer
Postat av: Diana

Tack fina du för igår!

Vi hade super skoj hela helgen, värt!!

& tack så hemskt mycket för skorna, du vet vad jag behöver! Dom funka kanon hela kvällen!

Det här ska jag leva på länge.

Love you*

2011-06-19 @ 21:07:49
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0