summer rain

Idag har det varit en ganska jobbig dag.
Det blev inte riktigt som jag hade tänkt.
Inte som planen vaaa vaah!
Men, men hoppas på bättre imorrn.
Nu regnar det ute. Fast det gör ingenting.
Hellre att det regnar nu. Jag vill ha sol på min semester.
Nästa vecka...! Längtar!
Jag älskar luften efter det har regnat på sommaren.
Alla dofter kommer fram & det luktar verkligen sommar.
Bästa på det!
Vet inte om det syns så bra,
men försökte ta en bild på min sminkning i lördags.
Hade min turkosa ögonskugga, älskar den!
Den känns så somrig liksom.

Har köpt lite nya grejer oxå.
Måste bara orka ta bild på dom, så kan jag visa er.
Nu äre dags för te.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0