sommar

Sol, tropisk värme, bad, glass & grillat.
En bra bok, iskall dricka & jordgubbar.
Skratt, kärlek, lek & bus. Fina familjen.

Sommarnatten...
Bästa playlisten var på, jag sminkade & gjorde mig fin.
Tog cykeln till en vän & drack vin, på balkongen i solnedgången.
Cyklade ner på stan medans jag skrattar så jag får ont i magen.
Blev skjutsad hem bakpå cykeln,
i ett tunt linne klockan fyra på natten.
Det var så ljust & varmt. Det luktade sommar.
I den stunden var jag så jävla lycklig.
Jag älskar det!! Fullkomligt ÄLSKAR sommaren!
Jag vill att det ska vara så här jämt!

Tyvärr så blev bilderna från lördagskvällen skitdåliga.
Jätte suddiga & grumliga. Och röda?
Vet inte om det berodde på vinet eller på smuts på linsen.
Så tyvärr får ni bara en...precis när vi ska cykla.
Och en innan jag skulle iväg.

Kommentarer
Postat av: Diana

Fina bilder på en skön helg! Sommar is da shit!

2011-06-14 @ 10:36:17
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0