sailor

Har shoppat lite...
Ibland är det enklaste snyggast.
Shortsen kanske inte ser mycket ut för världen,
men dom är jätte fina, älskar dom!
Med ett par högklackade & en färgglad bh under linnet
så blir det fint till partyt med!
Typ sämsta bilderna, men bikinin är jätte fin.
Det flätade bandet kan man ta av &
bara ha den som en bandeau bikini.
Och bikinitrosorna sitter faktiskt riktigt bra,
brukar dom aldrig göra tycker jag.
Blusen är egentligen inte alls min stil, alldeles för sött,
men jag kunde inte låta bli, den var på rean &
med ett par slitna shorts & klackar blir det ju super somrigt.
Shortsen är ifrån Sofie Fahrmans kollektion för JC. förra året.

Kommentarer
Postat av: Nina

fAsiken vad du skall va snygg i sommar dåå :)

2011-06-18 @ 17:05:33
Postat av: Diana

Åh så fina kläder!!! AVIS!!

Önskar jag också kunde ha en sån bikini, & sådär korta shorts!! Snacka hett!

2011-06-19 @ 21:10:38
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0