pumps

Jag älskar mina pumps!
Som jag fyndade på Scorett Outlet!
Såå jäkla sköna & snygga!
Men dom börjar redan bli slitna. :(
Ska lämna in dom & klacka om dom.
Men jag vill ha ett par till.
Dom perfekta svarta pumpsen.
Vet ju att dom kommer andvändas flitigt!
Man kan aldrig ha för många av ett par skor som man älskar.
Sååå...jakten har börjat, hojta till om ni vet några bra! :)
Och nej pappa, jag behöver inte hjälp mot mitt skoberoende!
Än så länge är det på en helt vanlig sko-galen-som-alla-tjejer-nivå.
Så ingen fara! ;)
Dessutom får man tänka på att,
med tanke på att jag använder dom så mycket,
så blir kostnaden väldigt liten i längden.
Förstååår ruu?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0