jag plutar i rosa

Jag saknaaar min bebis sååå mycket!
Hon har bott hos mammi & pappi i två dagar nu,
för jag har jobbat mycket.
Och det är så galet tomt när man kommer hem...
Ingen som blir glad, ingen som busar,
ingen som gosar upp sig brevid...
Får hem henne imorrn &
jag längtar så tills jag får pussa på henne.
Ja, mest jobb här som sagt.
Eller bara jobb den här veckan faktiskt.
Ingen sol. Alls. INGEN. :(
Så det är väl bara ta den vanliga svängen till solarieöarna då.
Kul, verkligen skit kul.
Baah...vaddå är det sommar?!
Det har jag inte märkt!
Ja, ja jag är lite bitter. Men man blir så om man missar solen.
Nog.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag förstår hur du känner lika för mig just nu :(

vi kanske inte får någon sol denna sommar om de fortfarande skall va mulet o regna när vi är lediga på helger och semester, Men vi får tänka så här då slapp vi malign melanom i alla fall, HAHAHHAHAHAAAAA

Kram Kram från en som längtar till stranden

2011-06-30 @ 10:15:24
Postat av: Diana

NI då...klart ni ska få sol! Hoppas hoppas hoppas!!

2011-06-30 @ 22:47:20
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0