flat out

Jag är slut som artist.
Finished. Finoto. Over and out.
Jag har inget liv just nu.
Bara jobb.
Jag åker på morgonen & kommer hem på kvällen,
duschar & däckar. Så ser mitt liv ut. Spännande.
Känner mig så jävla risig & sliten.
Kul när alla andra har sommar & är solbrända.
Känner mig liiite låg just nu. Tårarna är nära.
Jag vill känna mig fin. Jag vill ha sommar.
Men snaart. Very soon.
Tre hela veckor...mycket. NOT.
Ja, ja jag får hoppas att allt slit lönar sig & att allt blir bra.
En sak till... det var två veckor sen jag ens var in i någon butik!
Jag vill uppdatera mig. Jag måste hinna med en runda.
Måste kolla läget. Måste köpa nått som gör mig glad.
Imorrn ska jag iallafall hämta mina älsklings skor,
från omklackningen.
Dom var lika slitna som mig. (läs mycket)
Mina svarta pumps.
Åh, tusan vad jag hoppas att my shoe guy har kunnat fixa dom!
Mitt hår e ju katastrofaaal oxå.
Jo, man tackar liksom.
Måste.Fixa.
Soooola. Måste. Få. Färg.
Det är mycket nu.
Själva då? Njuter av sommaren?
If only i had more time and energy...
på fredag måste jag vara på topp. Hepp, hepp!
(Hur fan ska det gå till?!)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0