everything goes round and round

Meeen jag dör.
Brytit lilfingret oxå. Bra där.
Ge mig dåligt väder & trasiga kläder.
Va fan! Orka.
Drama, drama...
Jag bryter ihop.
Jag är som en boll av kaos.
Ja, ja vad gör det om hundra år.
Om du vill ha mig i ditt liv...då får du ta det.
Du får ta mig som jag är...
Fuck me.
Kanske kan jag vara hysterisk ibland. Kanske pratar jag för högt.
Jag kan oxå strula till allt & helst glömma bort allt oxå.
Lite för mycket, lite för känslig. Men allt detta kan jag kompensera.
För vet du, jag skrattar oxå. Jag kan vara din bästa vän.
Jag kan lyssna på allt du vill säga. Finns alltid där för dig.
Jag kan få dig att skratta. Bangar aldrig på en fest.
Det händer ju alltid nått iallafall. Vi kan dansa om du vill.
Jag har gjort galna saker i mitt liv. Jag kan visa dig min värld.
Ta min hand & följ med mig. Tror att vi kommer att få så jävla kul.
För det är trots allt det som är meningen med livet.
Att ha så jävla kul man bara kan den lilla, lilla stund man är här.
Så säg mig...vill du?

Kan semestern va liiite bättre kanske.
Liiiite sol på det kanske. Hoohoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0