reunion whit the good old guys

Sorry for bad update.
Meen jag har varit biissyy vaaah! ;)
Men nu ska ni få en liten bild bomb istället!
I fredags så kom sis till mig.
Vi packade in oss i bilen & drivade til Nortan.
My gaad.
Flashbacks, Oooh yes.
BIG time.
När vi kom dit tog bästa David emot oss.
Slängde in våra väskor i i hans place.
Sen gick vi & käkade sallad på centrum. Haha villka minnen!!
Hängde på hans balkong där det var 40grader varm, på riktigt.
Drack iskall öl & tog en update om vad som hade hänt dom senaste åren.
Sen iväg på 30års fest/poolpartey.
Träffade alla gamla grabbar.
HUR kul som helst. Dom var sig lika.
Efter en fotbollsmatch, så poolade dom
& vi tittade på & drack vin. Trevligt! ;)
Sen en drack vi mera, lyssna på musik, dansade & pratade en massa minnen.
Sen iväg till ute stället. Dansa, dricka, dansa...kuuul!! :)





Kvällen tog inte slut här...
men det gjorde bilderna som man kan se vad det är för något på,
ungefär ;)
Och helgen tog inte heller slut...Sandhamn nästa!
Har en massa bilder såå snart kommer en ännu fetare bild bomb.
Staaay tuned!
puss!

Kommentarer
Postat av: Diana

Vilken super rolig fredag vi hade, du & jag sis, å alla grabbarna! Precis som det ska va!

Åh va mycket fina bilder! Får jag låna nån till min bloggisch? =)

Puss*

2011-07-11 @ 22:44:29
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0