a rollercoaster

Det blev inte som jag väntat.
Det blev tio resor värre.
Ena dagen känns det dock helt ok,
men sen bara vänder det igen.
Man går liksom aldrig säker.
Jobbet har helt plötsligt tagit över mitt liv.
Just nu är det det ända jag gör och orkar göra.
Meen påå fredag finns det partyplaner!
Kommer att bli så sjukt kul!
Sen är det bara en vecka kvar...till semestern!
Myy gaad. Jag längtar! Det kommer att bli bäst!

Later!


'
På fredag är det me and sis! Kan bara bli en sak...
paaarteeeyy!

Kommentarer
Postat av: Glenn

se till att ha riktigt kul!! det är du värd...

pusss

2011-07-05 @ 18:43:30
Postat av: Diana

Like old days!! Jiiihaaa!!

2011-07-05 @ 19:03:48
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0