natten igår

Jag är sliten idag. Trött mest.
Lite illamående.
Men annars bara sömnig.
Hade kul igår. Träffade grabbarna från förr.
Mycket med roliga är dom.
Hoppas att det inte dröjer såå länge tills nästa gång.
Började med middag & vin.
Sen lyssnade vi på musik.
Varannan Robyn, varannan Lady Gaga. Haha!
Och sminkade oss, drack tequila & provade kläder.
Sen åkte klackarna på & så trippade vi iväg till tunnelbanan.
Jag gillar inte att åka tunnelbana.
Det är underjord & det är obehagligt på nått vis.
Man är liksom fast därnere i nåt tåg liksom.
Sen gick vi på klubb.
Blev inte så mycket dans. Lite blev det, men inte så mycket.
Så jag känner fortfarande för att dansa, till bra musik.
Har inte fått lusten ur mig än liksom.
Det är ju så jäkla kul att bara vara full, dansa, skratta & snurra runt.
Blunda & bara höra musiken dunka.
Bara vara med sina vänner.
Underbart ju.
Men vi pratade mest. Mycket snack. Och dricka.
Var kvar tills dom stängde. Sen gick vi till McDonalds.
Fylle snackade till klockan fem på morgonen.
Så som det blir när man är full & inte har träffats på en herrans massa år.
Vaknade & trodde att jag befann mig någonstans i orienten.
Min vän har ett gäst rum som hon inrett så.
Men jag var nog full fortfarande oxå.
Så jag gick över till hennes rum istället & så låg vi & snackade skit i sängen typ halva dan.
Och så fick jag se hennes kanske blivande brud känning. Så fin*


Jag lovade ju en massa bilder.
Men jag var för upptagen liksom. Glömde bort det.
Nu ska jag sova.
puss*

Kommentarer
Postat av: Nina

Härligt att du är nöjd med helgen :)

2011-01-31 @ 20:17:26
Postat av: Diana

Låter som en helkul kväll/natt!

Önskar jag vart me, saknar grabsen...

Ut i natten lixom..you have to party for two!

2011-02-01 @ 07:45:59
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0