godnatt mina fina läsare

Här ser ni en trött tjej.

Work today. Work tomorrow. And the day after that.
Sen är det ledig. Då vill jag måla.
Jag har en målning som jag vill göra klart.
Den är klar i mitt huvud. Och den är bra.
Just nu surfar jag runt & drömmer om alla fina grejer jag vill köpa till våren.
What i need.
Listan hittills:
*Väska.
Den svarta Alexander Wang kopian som är galet uttjatad.
Men jag gillar den.
Och varför inte gå emot strömmen & börja använda den när alla andra lagt av.
Sååå mycket coolare.
Sen har jag hittat en blå/svart oxå. Den ska jag ha.
*Svarta Kängor typ Dr Martins. Fattas mig.
Kilklackar.
*Jeans.
Svarta med en lång dragkedja i sidan.
Ett par utställda slitna.
Så fint i sommar som lite slappare med en vit t-shirt.
*STORT halsband.
Galet snyggt till en slapp t-shirt.
*Ringar.
Stora. Små. Jag har hittat flera.
*Örhängen. Små.
Och herremingoood det är ju så jäkla mycket jag vill ha.
Orkar inte ens skriva klart.
Men jag ska försöka lägga upp lite bilder, så ni kan får se hur jag tänker.
Lite vår inspo. Låter väl bra?
Men nu. Sängen.
Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0