sommar drömmar i vitt

Ja, jag kikar igenom H&Ms vår just nu...och det finns så mycket jag vill ha.
Jag har fastnat för vitt. Så jäkla freeescht va?!
Och lite färg på kroppen så skulle den här bikinin vara sååå fin!

Jag är ute efter ett riktigt STORT halsband.
Sjukt snyggt till bara en vit slapp t-shirt.
Men dessa är inte helt hundra, jag ett annat i mina tankar.
Visar er sen.
Skulle inte ha nått emot att glida omkring i den här klänningen heller.
Vitt, vitt, vitt. Tror faktiskt att det kommer att bli vårens färg.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jätte fina oj vad man vill handla :)



STORT GRATTIS ERIKA PÅ DIN DAG. MÅNGA MÅNGA KRAMAR

2011-01-24 @ 09:19:05
Postat av: ÅSA VELOURIA

Superfint med vitt!

2011-01-25 @ 13:00:28
URL: http://asavelouria.blogspot.com
Postat av: Ida

vitt är såå fräscht och den bekinin är riktigt snygg!

2011-01-26 @ 18:09:34
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0