my bed

Yes, idag har jag legat in my bed.
Har mått uselt.
Jag bara vet när allt kommer att bli ett helvete.
Igår kväll kände jag mig illamående.
Jag gick & lag mig & huvudvärken var ett faktum.
Tog en tablett, men jag visste att den inte skulle hjälpa.
Jag hatar & ha migrän det är fan det värsta som finns.
Allt gör ont. Ljus & ljud är värst.
Jag lyckades somna framåt morgonen.
När klockan ringde behövde jag inte ens öppna ögonen innan smärtan tog över.
Jag sprang raka vägen till toan & spydde. Fy fan.
Jag är helt slut just nu.
Hoppas att ni har haft en bättre dag.
Förresten visst är min sänggavel fin? Jag älskar den.
Och dom små borden är ett litet fynd.
Ni kan få se sängen bäddad nån dag me! ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars dig, vet att de inte är kul har ju de själv ibland och de är ett HELVETE som du skriver inte kul, hjälper bara att sova sova sova. Men fin är din gavel. Kram hoppas du mår bättre

2011-01-11 @ 19:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0