min walk in closet

Hallåj sötisar!
Håller ju på att visar er lite pics från min lägenhet.
För er som inte har koll så köpte jag & min pojkvän en lägenhet i våras.
(det står allt om flytten i dom äldre inläggen)
Vi renoverade den och nu börjar jag känna mig hemma här.
Jag älskar inredning så jag har varit noga med att få det som jag vill.
Allt är såklart inte klart än. Men det kommer.
Ni ska iallafall få se lite av den tänkte jag.
Om ni vill??

Är det nått speciellt ni vill se eller något ni vill se närmare,
så lämna en kommentar så ska jag försöka fixa det!
Så....vi fortsätter väl på min walk in closet! *älskar!*

Min walk in...mina skor, min underbara spegel,
min fina fåtölj, mina mode magasin & mina kläder såklart!

Kommentarer
Postat av: Nina

Du har såååå fint, jag vill också ha en walk in closes.

2011-01-10 @ 19:32:21
Postat av: Farsan/Morfar

Snyggt är det och roligt att du skriver igen, fast man är ju inte tvungen att skriva varje dag så du kan ta det lilla lugna så du inte stressar upp dig för farsan vet att du kan göra det i bland. Stora kramisar från farsan.

2011-01-11 @ 08:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0