men fina ni är!

Eftersom ni inte verkar svika mig, trots en väääldigt lång blogg paus,
så känner jag att i owe you lite liksom!
Har ju en massa läsare, trots att jag inte ens skriver,
så det här kan ju bara bli bättre, eller hur? :)
Jag har ju tillexempel lovat för längesen att lägga upp lite bilder på mitt nya crib.
Så jag tänkte...nytt år, nya tag.
Nu ska ni få en liten dos av mig igen.
Som ni längtat! ;)

Har en känsla av att 2011 blir mitt år.
Jag vet att 2011 blir mitt år.
Så det kommer att hända en hel del skoj, i belive.
Såklart vill jag dela det med er mina söta läsare.
Soo...here we go!
Update is on!





Kommentarer
Postat av: sannah

Hej!) Det går inte tyvärr eftersom den sitter ihop med hela headern, så då behöver du byta ut hela :)

2011-01-09 @ 15:34:04
URL: http://sanzil.se
Postat av: sannah

ja men absolut. Kanske kul att ha en helt ny? :)

2011-01-09 @ 16:07:33
URL: http://sanzil.se
Postat av: Nina

Ja äntligen får vi hänga med dig i din vardag igen, de gillar vi. Kramar

2011-01-09 @ 18:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0