Erika

Vi börjar med...
att säga Grattis till mig & alla andra Erika där ute!
För idag har vi namnsdag!


Firade med & planera alla mina inköp,
som ska göras imorrn när lönen sitter på kontot! :)
Kanske tycker visa att inte namnsdagar bör firas,
att dom inte betyder nått.
Men mitt namn betyder ändå mycket för mig.
Och varje tillfälle och fira är väl bara helt underbart!
Så fira på säger jag!
Åååh, snacka om att det kliar i shopping fingrarna!
My gääd!
Jag bara hittar mer & mer jag vill ha, behöver!
Även om inte våren syns ute på långa vägar än,
så syns den definitivt i butikerna, magasinen & på nätet!
Och längtar? Det gör man.

puss*




Kommentarer
Postat av: Diana

Åhhh, sorry sis, missade din dag igår. FUCK!

Total fucking dååålig sis jag e dåee...

Grattis på Erikadagen i efterskott iaf.. =(



Kram*

2011-01-25 @ 14:26:27
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0