Black Tar Heroin

Black Tar Heroin- The Dark End of the Streets.

En dokumentär om ett gäng ungdomar i San Fransisco.
Dom går på Heroin.
Man får följa dem under flera år.
Man får se dem gå under på Black Tar.


Mina tårar rann.
Jag grät.


I´ve always been a dreamer.
Always felt myself drawn to the unknown.
Wished away from reality.
If you never tried how do you know?


Men med heroin vill man inte veta hur det är.
Det jag har sett nu. Det räcker.


Den var hemsk. Fruktansvärd & sorlig. Men värd att se.
Mina tankar...hur gick det för dem?


Se den.


Nu sweet dreams, i hope.

Kommentarer
Postat av: Nina

Varför ringde du inte och tala om att de va""" visste inte hade velat sett :( dumdum .O Kramiz

2011-01-22 @ 18:49:06
Postat av: Diana

Dom kräks i den va?

Kan tänka mig de...annars hade jag gärna velat sett den.. =(

2011-01-22 @ 20:24:12
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0