kärlek & en jävla massa lek, de e livet de

Min helg har jag...

Hängt med fina mammi i Sthlm. Druckit mer vin än shoppat.
Blivit kär. Skrattat. Suktat efter en massa underbara thing.
Druckit ännu mera vin. Blivit stolt. Vart nära döden.
Gosat med min vovve. Längtat. Saknat. Bakat sockerkaka.
Kollat på film. Sovit. Varit rädd. Målat naglarna. Gråtit.
Lyssnat på musik. Haft ångest. Planerat. Varit trött.
Städat. Duschat länge. Sovit mera. Druckit te. Betalat räkningar.
Åkt tåg. Ätit sushi. Hoppats på vår. Somnat halv fem på morgonen.
Haft nattlampa. Fått en ny morgonrock. Bara varit. Bara levt.

Hoppas att eran helg har varit precis så som ni ville ha den.
puss*

Kommentarer
Postat av: Mamma

Min helg har varit bra, gjort saker jag aldrig trodde jag skulle göra :)och bara haft det trevligt.

Kram

2011-02-27 @ 19:01:56
Postat av: Diana

Oj va du hunnit med!

Har vart på hemmaplan ja, hunnit me rätt mycket jag me, trots att jag kanske borde passa på & vila.. =/

Ses snart hoppas jag...puss*

2011-03-01 @ 15:45:55
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0