igår kväll/natt

Så här såg jag ut igår innan jag gick.
Fast håret fixade Wirvla på mig sen.

Igår natt så var jag & klackarna ute på äventyr.
En mycket roligt sådant.

Åkte till min fina vän Wirvla & hennes Henke.
Dom bjöd på den godaste räkmackan jag någonsin ätit!
Och så drack vi cava & provade kläder.

Sen åkte vi ner på Plock, tok mycket folk där som vanligt.
Och underbara personalen som serverade oss både skumpa, vin & shots.
Lagom rund om klackarna så klämde vi in oss i världens minsta bil
& fick en galen åktur till dansstället.
Myy gääd säger jag bara! Min häck var inte på rätt plats dära.

Lite fler shots, lite dans, lite mer shots, lite dans,
lite för många shots & lite dans till.
Träffade ett gäng gamla vänner ifrån skoltiden, mycket med roligt!
Hemvägen är ju lite suddig måste jag säga.

Men när jag & Wirvla är ute så blir det liksom bara så.
Det är så vi gör det.

Idag så har jag bara sovit.
Flyttat mig till soffan, kikat tv & käkat glass.
Imorrn är det jobb. Så nu ska jag sova lite till.
Hoppas att ni haft en fin helg.
puss!


Kommentarer
Postat av: Nina

Puss !

2011-02-21 @ 20:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0