men åååååååhhh!

Åh fy fan. Det slog mig att det bara är tisdag idag.
Trodde det var ons eller tors.
Jag fattar inte hur jag kan vara sååå trött!
Jag är så jäävla trött alltså.
Fattar inte. Måste. sova. snart.
Började iallafall veckan med nya skor & ny väska!
HUR underbart är inte det då?!
Det gillar jag serrni.
Dom är såå fina. Har gått & suktat efter dom en hel månad nu.
Så även om min ekonomi sa ifrån så struntade jag i det.
Jag lever hellre på luft.
Jag ska ta lite bilder på dom sen så ni får se.
Värst vad jag lovar bilder hit & dit & så kommer det inga jävla bilder.
Lugn, bara lugn. Det kommer.
Min energi är så jäkla låg. Och när jag blir trött då ångar jag rätt så mycket.
Och mycket svärord blir det.
Även om jag aldrig fattat vem som bestämt att just tex. fan & jävlar är svärord.
Fula ord som man inte får ska säga. Gud?
Jag gillar iallafall och svära ibland.
Det är bra ord när det liksom fattas ett ord med lite tryck i.
Och så känns det bra när man e lite arg oxå.
Men även om man är glad & vill trycka till ordet med HUR kul det var,
till exempel, JÄVLIGT kul! Då ser man ju liksom hur kul det egentligen var.
Jaja, ångar som sagt när jag är trött.
Nu ska jag dricka te. Kommer förmodligen somna i te muggen.
En grej till. Stockholms modevecka är ju i full gång. Kikar runt för fullt.
Om jag hittar nått lovley så visar jag. Hojta gärna till ni med i så fall.
puss*

Kommentarer
Postat av: Nina

Meeenn har du köpt mocka säcken???

2011-02-01 @ 20:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0