fuck migraine


Tur att jag älskar min säng...


Jaha..den här veckan började ju bra.
Precis som jag hade planerat & sett fram emot.
Eller....NOT. Faaaaaan!

Sov så jäkla dåligt.
Och när morgonen kom hade migränen hade redan satt sig.
Jag blir så jäkla förbannad. Jag orkar inte.
Försökte verkligen. Gick upp, kläde på mig,
men när sminket skulle på, så darrade jag så mycket & tårarna rann.
Allt snurrade & det var bara att ge upp. Några tabletter, sen sängen igen.
Det tog ett tag...jag måste ju få lida lite. Men sen däckade jag.
Det är det absolut bästa som finns när man har migrän, att få somna.
Och jag sov. Ända tills nu. Och jag mår bättre.
Fast är fortfarande dåsig dock, det blir så, som en dimma efteråt.
Men det känns så jäkla surt. För jag ville verkligen jobba idag.
Jag ville ju fixa.... :(
Men nu laddar jag inför imorrn, då kör vi Sthlm! Jääj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0