are you feeling it

Strawberrys and milk are summer feelings ♥
Yes, jordgubbar & mjölk till middag idag.
Men HUR gott var det dåe?!
Jag älskar jordgubbar.
Dom luktar såå gott oxå.
Jobbat hela dagen. Blev övertid som vanligt.
Mycket & fixa. Och imorrn äre jobb igen.
Fixa, fixa, fixa. Ni kan kalla mig fixarn! ;)
Men jag längtar faktiskt nått sjukt till helgen.
För jag hoppas på sooool & värme!
Blue sky and sunglasses on!
Planen är kalas, Sthlm & fest! Jääj!

Och den här helgen ska jag försöka ta lite pics.
Så ni får en pice of me and my.

Btw, igår målade jag mina naglar knallrosa.
Snygga summervibes vah!

Och här kommer en summervibe till!

Våfflan solar sig efter badet på stranden förra året.

Nu blir det sweetdreams.
puss & godnatt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0