cravrings

Aaaaaj!
Det bränner i munnen!!
Jag har käkat feferoni.
Jäklar vad starka dom var.
Jag får dille på vissa grejer ibland.
Feferoni är en sån grej.
Jag vet att jag kommer att få ont i hela munnen,
men jag bara måste äta dom.
Det är ju liksom det starka som är gott, fast sen blir det för starkt.
Fast det är bra, för då pallar jag inte att ätat nått annat sen. :)
Några grejer till som jag brukar få cravrings på, förutom skor, är:
Jordgubbar med mjölk
Oliver stora med kärnor, gröna & svarta
Feferoni speciellt dom halv mjuka
Pistagenötter med skal
Te Paradis blandning el Chai
Loka/Vichy vatten Mango el päron/krusbär, iskall!
Fan, nu när jag skriver upp dom såhär,
så ser jag ju att det faktiskt är hyfsat nyttiga saker!
Det är ju bra, kan jag goffa i mig lite mera! ;)
Nu tog jag ju bara ätbara saker.
Ska vi ens våga oss på prylar?
Nja...Det kan ta ett tag & skriva upp! Vi tar det imorrn!
Har ni några speciella "jag-får-dille-på"? Tell me!

Förresten, jag skulle ju visa mitt lilla fynd.
Men jag orkar inte nu, det blev liksom försent.
Men jag gör det imorrn! :)


Godnatt ♥

Oooooh, kom på en till carvingsgrej..alkohol.
Du milde, där lär vi få offra några sidor. Imorrn vare ja.
Eller ska vi ta en-dille-om-dagen?
Så gör vi. Nattinatti!



Kommentarer
Postat av: Nina

hahaha du är rolig du, men de lät ju inte bra om du får begär av alkohol vissa perioder det kallas för Periodare :( då är de bäst du söker för det. jag har inte så mycke dillegrejor mera än smågodis, chocklad och får jag inte träffa mina barn och barnbarn på en vecka får jag abstinens :)Vi ses väl nästa vecka eller??? Pöss

2011-04-28 @ 08:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0