my crackfone is cracked

FAAAAAAAAAAAAAN!!!!
Jag tappade min iphone, displayen sprack.
Snyyyyft!!!
Jag gråter ihjäl mig.
Min lilla bebis, min älskade pryl.
Jag tar upp den hela tiden, tittar på den,
kan inte förstå...varför, varför?

Och nu blir det ju ett jävla meck. Orka.
Och pengarna då?
Jag.Har.Inte.Råd.Nu.
Min shopping av lite nya fina vårkläder...borta!
Buuuuhh!!
DET tar så hårt på mitt arma hjärta.
HUR kan jag ha sån otur hel jävla tiden?!
Först sjuk all the time liksom & nu det här?!
NEJ TACK PÅ DET.
Ja, jag tycker sjukt synd om mig själv just nu.
Måste ringa & kolla med försäkringen imorrn,
självrisk på 1500kr. Jaha...SÅ jävla värdo.
Ska man behöva skaffa nån jävla hockey utrustning till
telefonhelvetet el?!
Eftersom den funkar ändå så kanske jag ska köra med en spräckt.
det blir ju liiite mer rock´roll då.
Liksom lite mer hardcorephone. El?
NOT, mer ifÅn.
Ja, det var mitt tycka-så-jävla-synd-om-mig-själv-inlägg det.
Nu ska jag lägga mig & gråta till sömns.
Tack & godnatt du grymma värld.


Lyckligt posande med min hela fina phone...
innan den hemska olyckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0