ungar & elethanter

Hoj hoj!

Såå mysig dag igår.
Solen lyste & det var varmt.
Och jag mådde helt ok! :)

Var förbi syrran & lilla familjen en sväng,
lämnade lite påskpresenter till kidsen.
Lilla Teddan fick en super cool jacka,
typ gammalt meck stuk.
Har ingen bild, men sis kanske lägger upp. :)
Den är dock lite för stor för han än,
men jag kunde inte låta bli.
Och Jack fick Elethanter! En stor & en liten.
Ja, felstavat, men han säger så.
Han älskade dom, gick & bar på dom hela tiden.
Så kul att han blev glad!
Han är så förbannat söt den där ungen.
Btw, så har sis fått så jäkla fint där hemma nu.
Så nu väntar vi bara på en rustat-färdigt-fest!
Sen så blev det påskmiddag hos b-friends familj.
Vi tog en långpromenad vid vattnet efter maten.
Sen blev det fika & en massa prat hela kvällen.
Väldigt mycket med trevligt!
Idag blir det påskmiddag hos mormor med hela släkten.
Mys på det!
Mycket påskmat, men jag tar det mycket lugnt med min mage.
Tar bara lite & det räcker gott & väl,
min magsäck har nog krympt lite efter magsjukan.
Här får ni lite pics på världens härligaste unge!


Stora elethanten!


Han hade coolaste meckar overrallen på sig.


Haha ser ut som att jag har en mamma blogg här,
men har man ingen själv så får man väl låna lite. ;)
En väldigt lugn påsk har det blivit för mig.
Det brukar ju annars vara en riktig fest helg för party prinsessan.
Men eftersom min kropp behöver vila så lyssnar jag på den.
Laddar upp batterierna inför sommaren.
Så snart kommer nog lite mer party pics i think. ;)
Hörs lite senare!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0