och där fick jag på käften

Och så DÄR fick hon en riktigt hållkäftensjuka,
bara för att life was sooo good.
Fan oxå.

Nu sitter jag här (och bara det att jag sitter är en framgång)
& försöker jobba bort illamåendet.
Jag har så ont i min mage. Är helt öm.
Jag har druckit ett halvt glas saftsoppa & en halv skorpa.
Hoppas, hoppas att det får stanna i min lilla mage nu.
Jag låg hela dagen igår & natten & spydde som en galning.
Och jag grät. Så ynklig. Tårar & spya, usch det var hemskt.
Inte kul nånstans. :(
Åkte på magsjukan igen då.
Herregud..ge mig allt bara.
Jag är tydligen väldigt mottaglig.
Det är så illa att jag numera bara kan skratta åt det. (eller inte)
Men snälla, kan alla med med minsta lilla bakterier
hålla sig jävligt långt bort ifrån mig tack.
Om det ska komma någonting bra ur det här,
så är det att jag kommer att vara ännu mer glad & lycklig,
så fort jag vaknar & mår bra.
För det är inget som jag tar för givet längre.
Det är något som jag numera ser som en lyx.
Lägg på lite sol & summer fellings på det &
jag kommer att få den bästa sommaren ever.
Det här var inte vad jag önskade mig...en sjuk vår?
Nej tack på den.
När är man sjuk kan man inte göra någonting kul alls.
Och jag vill ju bara ha kul just nu.
Och alla planer blir förstörda & träningen...& pank blir jag me.
I hate it.
Folk säger till mig att man har sånna perioder i livet ibland.
Sjukperioder.
Tydligen så ska man få bättre immunförsvar efter dom.
Hoppas att min sjukperiod är över snart.
För jag vill kicka ass med den här sommaren & i need to be frisk då.
Funderar på att försöka mig på en liten promenad.
Eller jag måste. Våfflan tjatar.
Men det får nog bli en kortis.
Lite luft bara & en kiss.
Sen går vi in & försöker få i oss lite te.(eller jag iallafall)
Och ser till & jobba bort det här illamåendet först & främst.
puss&hej*

Kommentarer
Postat av: Mor

Stackars dig :( inte kul att vara magsjuk en STOR krya KRAM kommer här. Pöss

2011-04-20 @ 21:28:31
Postat av: Ida

Åh nej =( jag tycker super synd om dig. Men eftersom du är så sjuk nu så kommer du vara frisk heeela sommarn lång. Krya på dig

2011-04-21 @ 08:57:05
URL: http://idahellstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0