recovery

Ja, jag trodde att jag var lite bättre. På bättringsvägen.
Tänkte att nu har jag ju inte spytt på ett tag...så jag kan jobba imorrn.
No problemas. ELLER?!
Började jag spy igen? Ja.
FY FAAN! Så jävla less.
Tror att jag gråtit ur mig alla tårar för ett bra tag nu.
Sjukt jobbigt. Låg hela dagen i sängen igår.
Nu sitter jag upp & dricker te. Känns bättre.
Men jag vill ju inte ropa hej än som sagt, då kanske det blir som sist.
Men nu tror jag inte det. Det får det inte.
Ska bara kurera mig hela dagen. Te, blåbärsoppa & skorpor. Ta det lugnt.
Vilken jäkla vecka hörrni, & jag som var så jävla happy över my good life.
En käftsmäll på det kan man säga.
Är oxå lessen för att jag inte kan hänga med lilla Jack idag.
Moster need sin busunge! Saknar så mycket ♥
Men sis vill inte att han ska bli smittat,
& inte jag heller, så vi får vänta med & ses.
Typiskt.
Bloggar väl förhoppningsvis om nått roligare snart.
Mysig påsk på er!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0