nu är den här!

Jorrå saaatttee....
snart är det sista april!!
HUR jäkla underbart?! Livet asså.
Då blir det jordgubbar, (skumpa), solglasögon,
SOOOL, värme, (rosé) vänner, grillning.
Som vi har längtat & nu är den här..våren!
Såg blåsippor när jag var ute & gick efter jobbet idag,
med öppen jacka btw.
Firade med jordgubbar & mjölk till middag, igen.
Undrar om jag kommer ha ledsnat på jordgubbar
innan sommaren kommer...troligt?! NOOT!

Har ju bara ett litet problem nu.
Det är så jävla mycket jag behöver!!
Vet inte hur jag ska överleva våren utan att få lite nytt.
Mamma? Pappa?
Snääääällla kan jag fåååå nått i påskägg kanske....?? :)
Nu blir det Elle tidningen & te.
puss!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Om jag kunde skulle jag ge dig hela värden, men vi får se om Tuppen kommer med nåt litet :) Pöss Pöss

2011-04-12 @ 21:40:31
Postat av: Diana

Å så varu igång igen! Partej!



Föressten mamma, är det inte påskharen som kommer med ägg?....

2011-04-13 @ 11:44:56
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: pess

Meeh drickat är inom parantes jue! (!!) Det betyder låg nivå...förstådsdricka. Jäpp,jäpp. :)

2011-04-13 @ 11:59:22
URL: http://surfgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0