like a dream

Stockholm var magiskt...rosa!
Våren blommar för fullt i vår huvudstad.

Blev lite shopping med.
skor & tröja till b-friend &
ett par stora moviestars glasses & ett svart flätat skärp
till mig.
Och ett par rosa byxor! ifrån Zara.
Blev nog lite inspirerad av träden i Kungsan.
Tänker ett grått slappt linne till & svarta spetsiga pumps.
Tror det kan vara nått i sommar när man är brun.


Something like this ungefär...

Ska pröva lite så får vi se om det är en keeper.

Btw, dom där svarta pumpsen är nästa projekt.
Måste.hitta.Dom.Perfekta.
Eftersom jag slaktade mina favvo klackar sist jag dansade...snyft!
Så måste nya hittas!
Och jag hittade dom nääästan inne på Zara idag,
men inte helt hundra tyvärr.
Så jakten fortsätter...hojta till om ni får nys på några!
puss!



Kommentarer
Postat av: Mamma

OJ vad vackert :)

2011-04-30 @ 09:08:38
Postat av: Linda

Men åååååh så vackert !!!!

2011-05-02 @ 16:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0