det man inte minns...

...det har inte hänt.
Vi säger så.
Så känns det bättre.
I lördags var det 25års fest för söta Sara på schemat.
Och utgång på det. Och en sjuhelvetes jävla massa fish.
Men eftersom jag inte minns speciellt mycket,
så vi pratar vi inte mer om det.
Jag har haft & har fortfarande bakfylleångesten ifrån helvetet.
Så jag behöver ingen som helst predikan ifrån någon,
så bespara mig era visa ord.
Denna händelse leder mig iallafall in på nya vägar.
Jag har bestämt mig för att ta mitt drickande till en helt ny nivå.
En jävligt låg nivå.
Så pess the party princess is dead.
Vissa kommer kanske att sörja lite, andra kanske drar en suck av lättnad.
Men hon är begravd...
det återstår & se om hon kommer att återuppstå någon gång...







Sista partybilden...ever??

puss&hej!



Kommentarer
Postat av: Nina

Pöss Pöss :)

2011-04-11 @ 22:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0