black summer

Nu ska vi se...
summer thinking. Yes.
What to wear?

Man blir ju sugen på allt, allt e fint me...
Vitt, vitt, vitt. Färg. Långa klänningar. Skira blusar. Ljusa shorts.
Utsvängda jeans. Bohem. Blommigt. Romantiskt. 70-tal. Marint.
Jag kommer garanterat att ha nått av det nån av dagarna i sommar.
Men det är ju inte jag nått av det.
Känner mig inte 100% hemma...
jag ville hitta en inspirations bild för mig.
Och när jag kikade in hos på Erika Johnsons blogg
HUR snygg är hon btw?, så hittade jag den.
Exakt , vill jag se ut i sommar.
Jävligt enkelt, svart & rockn´roll.
Perfect!

Brun hy. Svart. Pilotglasögon. Enkla smycken. Älskart!


Vilken stil ska ni köra på i sommar?
Er gamla vanliga eller testa någon helt ny?
Tell me.
puss!

Kommentarer
Postat av: mami

Härligt de va skit snyggt, Håll koll åt mig vill ha en kort svart (sliten) jeanskjol, de hittar du till mig ring då omgående och tala om vart den finns :) Pöss

2011-04-01 @ 18:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0